A múlt héten már egy reklámdilemma erejéig feszegettük azt a gyakorlatot, amivel a reklámok igyekszenek mágikus kifejezéseket, tudományosnak hangzó, kreált vagy éppen valós termékelőnyöket és exotikus, sokszor beazonosíthatatlan terméktulajdonságokat beleépíteni a reklámok szövegébe. Egyszerű termék már nem is létezik, már egy a piacon megjelenő újfajta zsemle sem szimplán új, hanem forradalmian új. Bifidus Essensinek, bocsánat Acitiregularisok, L-Casei baktériumok segítenek nekünk idebenn, miközben azonnal ható fájdalomcsillapítók múlasztják el a problémákat úgy, hogy a fájdalom helyén fejtik ki hatásukat. Egy spray már nem csak illatosít, de 8, 12, 24 de mostanában már 48 órán át (!) is meggátolja az izzadást.
A mosószerek nem csupán tisztára, de patyolattisztára vagy makulátlanul tisztára mosnak, az "atlétikai trikót" ragyogóan fehérré varázsolják, minderre ráadásul már 30 fokon is képesek. Az öblítőnek citrusos-lájmos mangó, tündöklő hegyikristály, tavaszi mandula, mélytengeri rózsa meg lágy alpesi fuvallat illata van, egy sima barackosért már vért kell izzadni a polcsorok között. Egy új mosogatószernek mindig pont kétszer akkora a zsíroldó ereje mint az előzőnek, egy súrolószer pedig egy mozdulattal is eltünteti a szennyeződéseket. A vécétisztító szerek elpusztítják a perem alatti baktériumokat is, a légfrissítők pedig egész nap frissen tartják a lakást, és magukhoz kötik a szagrészecskéket.
A fogkrémek amellett, hogy legalább 12 órán át megvédenek a fogszuvasodástól már egy hét alatt is fehérré varázsolják a fogakat, a fogkefék pedig a hátsó fogakat is gond nélkül elérik, miközben az ínyünket megóvják a sérülésektől. A legjobbaknak legalább 360 fokban hajlik a fejük, de a kutatóintézetekben szerintem már dolgoznak a 380, vagy akár 400 fokban hajló változatokon is. A hajlakkok nemcsak esőben, de az ígéretek szerint tornádó közepén, atomtámadáskor vagy mélytengeri búvárkodásnál is tartanak. A hajszínezők akár már 10 perc alatt is tökéletesen fednek, míg a ránctalanító krémek már egy hét alatt eltűntetik a mimikai ráncok 30%-át.
Ha boltba megyünk, ott mindenhol minőséget kapunk alacsony vagy rosszabb esetben olcsó áron, a termékeket pedig minden esetben akciós THM-mel vásárolhatjuk meg, ami egyre gyengíti az emberben a nem akciós THM létezésébe vetett hitet. Egy elem minimum tízszer tovább tart a "hagyományosnál", a megvásárlandó borotva pedig minden hónapban gyarapszik egy pengével. Tulajdonképpen még a végtelenségig lehetne folytatni a sort, de most hirtelen nem jut több az eszembe. Írjátok meg ti is a kedvenceiteket, és gyűjtsük össze a legidegesítőbb darabokat. Neked mi a kedvenced?